Dispositius 📱

CHROMEBOOKS

A l’escola Llums del Nord cada alumne/a de 5è i 6è disposa d’un Chromebook.

El professorat disposa d’un ordinador amb Windows.

Ambdós són propietat del centre i gestionats pel centre

A continuació hi ha enllaçat alguns documents per fer la gestió dels Chromebooks.

IMPRESSIÓ

El centre disposa de tres impressores. Cada professor té una quota de fotocòpies màxima. Per imprimir, l’administrador ha de realitzar dues tasques:

• Crear l’usuari i contrasenya a la fotocopiadora i assignar-li el nombre màxim de còpies que pot realitzar. L’usuari sempre són les inicials del professor.

TAULETES DIGITALS

El centre disposa de diferents models de tauletes digitals. En aquestes tauletes es poden instal·lar aplicacions o grup d’aplicacions fent petició a la coordinadora digital.

PC’s DE SOBRETAULA, PORTÀTILS I NETBOOKS

En el centre hi ha una aula amb ordinadors, una aula mòbil (carro) amb netbooks i diferents portàtils per quan sorgeix la necessitat de treballar amb aquest tipus de dispositius: cerca d’informació, elaborar treballs, treball d’activitats digitals…

ROBÒTICA I ACTIVITATS DE PENSAMENT COMPUTACIONAL

El centre disposa de diferents dispositius per treballar la robòtica a través de petits robots (Blue-Boot, Bee-Bot, ProBot, Makey Makey, etc.). També el centre disposa d’un recull d’activitats per treballar el pensament computacional sobre paper (PC desendollat).

EINES PER FER GRAVACIONS D’ÀUDIO I DE VÍDEO

El centre disposa d’una càmera de vídeo, i micròfons especials per fer gravacions.