Material escolar

Tal com vam informar, degut al confinament que hem viscut per la COVID-19, s’aplicarà una reducció en el pagament i pel proper curs 20-21 la quota serà de 65 € per tot el curs i s’abonarà en un sol pagament.
Termini pagament: del 20 de juliol al 9 d’octubre a “CAIXABANK”.
Cal posar el nom de l’alumne i la quantitat de 65 €.
Codi entitat assignat: 0518082

Bates, bosses d’esmorzar i xandalls: els alumnes de P3, P4 i P5 es posen la bata diàriament. Us oferim la compra d’aquesta perquè tots els alumnes portin la mateixa. Són bates completes. Us aconsellem agafar la talla que correspon als anys de l’infant.
A primària els alumnes ja no porten bata!
També podeu comprar la bosseta d’esmorzar, aquesta la porten tots els alumnes de l’escola. Teniu també la possibilitat de comprar el xandall i/o les samarretes de màniga llarga i màniga curta, no és obligatori.
Per fer el pagament heu de posar el nom de l’alumne i la quantitat (€) del total de la comanda. Termini pagament: del 20 de juliol al 21 d’agost a “CAIXABANK”.
Codi entitat assignat: 0535894