Consell escolar

El consell escolar del centre és l’òrgan col·legiat de participació de la comunitat escolar en el govern del centre. En el consell escolar hi ha representats tots els col·lectius que intervenen en la comunitat educativa: director, professorat, alumnat, personal d’administració i serveis, etc.

En els centres públics, la funció principal del consell escolar és participar en la presa de decisions en relació amb aquells temes importants per al funcionament i l’organització del centre: el projecte educatiu, la programació general, la gestió econòmica, etc.

Els membres del consell escolar són elegits per un període de quatre anys i es renoven per meitats cada dos anys.

Representants del Consell Escolar

• Presidenta: Lourdes Cera
  • Secretari: Xavi Berenguer
  • Cap d’estudis: Mercè González
  • Representants sectors de mestres: Aina Galin, Txus Ternero i Anna Torrent
  • Representants sector famílies: Alba Guirao i Anna Morer
  • Representant Ajuntament de Puigcerdà: Roser Respecte
  • Representant AFA: Laia Reales
  • Representant PAS: Dèlia Carné

Comissions del Consell Escolar

Econòmica: Lourdes Cera (presidenta del consell) Xavier Berenguer (secretari del centre), Anna T (representant sector mestres) i Anna Morer (representant sector famílies).

Permanent: Lourdes Cera (presidenta del consell), Xavier Berenguer (secretari del centre),  Aina Galín (representant del sector mestres), Dèlia Carné (representant sector PAS), Laia Reales (representant AMPA) i Roser Respecte (representant Ajuntament).

Convivència: Mercè González (cap d’estudis), Txus Ternero (representant sector mestres), Alba Guirao (representant sector famílies) i Dèlia Carné (representant sector PAS).

Calendari de reunions del Consell Escolar

Les dates previstes són les següents, l’horari serà a les 16.40h:

• 20 de setembre de 2023
  • 10 d’octubre de 2023
  • 4 de desembre de 2023 (constitució nou Consell escolar)
  • 31 de gener de 2024
  • 22 de maig de 2024
  • 26 de juny de 2024 (migdia)

Les dates poden ser subjectes a modificacions.

Comunicacions amb les famílies representants al consell escolar

Les reunions del Consell Escolar, esdevenen una oportunitat més perquè les famílies feu arribar la vostra veu sobre els temes que com a col·lectivitat us preocupen.

Com ho podeu fer?

Escrivint un correu electrònic a les representants de les famílies (Alba Guirao i Anna Morer) a cefamilia1@escolalldn.cat

Informacions tractades al consell escolar

• Consell escolar 29 de juny de 2023

• Consell escolar 6 d’octubre de 2022

Consell escolar 27 de gener de 2022

*Setmana Blanca: En cap cas la idea és anul·lar, si per baixes de mestres, no es pot realitzar en les dates previstes, s’ajornarà.

• Consell escolar 2 de desembre de 2021