Benvinguda al curs 2020-2021

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola Llums del Nord continuem treballant per tal que al setembre puguem donar inici al nou curs escolar 2020-2021. Ara us adjuntem uns primers documents i informacions que cal tenir en compte.

Calendari escolar.

El podeu consultar aquí.

Nou horari del centre.

De 9.00 h a 12.30 h i de 15.00 h a 16.30 h; horari marc del Departament d’Ensenyament, aprovat per Consell Escolar i recolzat pel 70,7% de les famílies que van contestar l’enquesta proposada per l’escola el passat mes de gener.
Al migdia hi haurà servei de menjador (càtering de línia calenta a càrrec d’ISS). A més, l’escola treballa per oferir extraescolars tant al migdia com a la tarda i per donar servei d’acollida al matí i a la tarda. N’informarem més endavant.

Quota de material escolar.

Tal i com vam informar, degut al confinament que hem viscut per la COVID-19, s’aplicarà una reducció en el pagament i pel proper curs 20-21 la quota serà de 65 € per tot el curs i s’abonarà en un sol pagament.
Termini pagament: del 20 de juliol al 9 d’octubre a “CAIXABANK”.
Cal posar el nom de l’alumne i la quantitat de 65 €.
Codi entitat assignat: 0518082

Bates, bosses d’esmorzar i xandalls.

L’alumnat de P3, P4 i P5 es posen la bata diàriament. Us oferim la compra d’aquesta perquè tots els alumnes portin la mateixa. Són bates completes. Us aconsellem agafar la talla que correspon als anys de l’infant. A primària els alumnes ja no porten bata!
També podeu comprar la bosseta d’esmorzar, aquesta la porten tots els alumnes de l’escola. Teniu també la possibilitat de comprar el xandall i/o les samarretes de màniga llarga i màniga curta, no és obligatori.
Per fer-ho heu de fer la comanda al següent enllaç:
Per fer el pagament heu de posar el nom de l’alumne i la quantitat (€) del total de la comanda. Termini pagament: del 20 de juliol al 21 d’agost a “CAIXABANK”.
Codi entitat assignat: 0535894
Podeu trobar els codis de barres per fer els pagaments al següent enllaç:

AMPA.

És l’associació de mares i pares d’alumnes. Aquest proper curs, també s’aplicarà un descompte degut a la situació sanitària viscuda. Per fer-se soci cal pagar una quota anual de 15€ per un fill, 25€ dos fills, 32,5€ tres fills o més.
Ser soci permet gaudir de les ajudes que l’AMPA dóna per diferents activitats. Pagament al BANC SABADELL.
De moment, estem autoritzats a fer les activitats complementàries de piscina, patinatge sobre gel, hípica i sortides per la muntanya. Els pagaments d’aquestes, es faran a partir de setembre i, aplicarem els descomptes oportuns, als grups que els van quedar sessions pendents el curs passat.

Reunions informatives mesures sanitàries i organitzatives.

El proper dijous 3 de setembre, al pati de l’escola, farem una reunió informativa explicant les mesures sanitàries i organitzatives de l’escola pel curs 20-21. Esperem la vostra assistència, però us demanem que només vingui 1 membre de cada família, a excepció de progenitors separats, i sense fills/es. L’horari serà el següent:
– Famílies amb fills/es a P4 i P5: a les 17 h.
– Famílies amb fills/es a 1r, 2n i 3r: a les 18 h.
– Famílies amb fills/es a 4t, 5è i 6è: a les 19 h.
Durant la segona quinzena de setembre, els tutors/es us convocaran a les reunions on es detallaran els aspectes acadèmics del curs 2020-2021, us enviarem la data i l’hora per correu electrònic.
Per qualsevol dubte ens podeu contactar! Molt bones vacances!!

PROGRAMA “NEDA A L’ESCOLA”

Aquest curs 2019-2020 hem realitzat novament el programa “Neda a l’escola” L’objectiu del qual és l’adquisició i/o desenvolupament de les habilitats motrius bàsiques en el medi aquàtic.

Aquesta activitat la subvenciona la Diputació de Girona al nostre alumnat de CI.

Orientacions pels centres educatius sobre activitats per als alumnes

Orientacions per als centres educatius sobre activitats per als alumnes a causa del tancament pel coronavirus
Orientacions generals
Les activitats han de contribuir al desenvolupament de l’autonomia personal (gestió del temps, autoregulació, presa de decisions…) i ser significatives per a l’aprenentatge; poden consistir en la realització d’activitats… Llegeix més»