Taller de ràdio: escola Llums del Nord i Ràdio Puigcerdà amb la col·laboració de l’editorial Salòria

Aquest trimestre hem tornat a entomar, el projecte de ràdio que des del curs 16-17 fèiem a l’escola amb la participació de Ràdio Puigcerdà, en Paco Riera i l’Àngel Gutiérrez.

La ràdio és un mitjà de comunicació d’un gran valor educatiu. Promou la comunicació, facilita la lectura i la comprensió dels textos, permet un treball cooperatiu amb els infants, agilitza les tasques de redacció de l’alumnat… El treball radiofònic és estimulant i motivador, és un mitjà que ens permet el treball oral i escrit a l’escola. A més aprenem a utilitzar diferents mitjans tecnològics, també.

El programa que estem fent amb el grup de 5è es diu Vols que et llegeixi un conte? S’emetrà per antena l’últim dimecres de cada mes a les 21.00 h. També es farà una emissió el divendres següent a les 9.15 h. perquè tots els companys i companyes de l’escola el puguin escoltar a l’aula.

La primera emissió, on  podrem escoltar el fantàstic conte de L’últim llop de Cerdanya, serà el dia 2 de març a les 21.00 h i el dia 4 de març a les 9:15 h.

Així que ja ho sabeu, connecteu-vos a Ràdio Puigcerdà 107.90 FM  o http://radiopuigcerda.cat/radio-online/

Agraïm a l’editorial Salòria la donació de diferents contes a l’escola com a fons bibliogràfic per a l’activitat de ràdio.

Fent ràdio, treballem competencialment, aprenem, treballem, ens divertim i creixem!