Creació de la maleta pedagògica d’educació afectivosexual de l’escola Llums del Nord

A l’escola Llums del Nord, després de la formació del 1r trimestre Som com Som i de la xerrada que vam tenir les direccions: Les violències masclistes als centres educatius per a directors/es i referents per a la coeducació i perspectiva de gènere, oferta pel Departament d’Educació i a càrrec de la Cooperativa d’Acció Comunitària i Feminista Candela, ens vam plantejar iniciar una maleta pedagògica amb llibres que estaran a l’abast de la comunitat educativa a la Biblioteca de l’escola.

Aquesta dotació ens l’ha obsequiat el Centre de Psicologia Baobab. Moltes gràcies!