Algunes informacions per iniciar el curs 2021-2022

Benvolgudes famílies, des del centre escolar estem treballant per tal que al setembre estigui tot a punt.
Horari del centre:
Matí: de 9.00 h a 12.30 h (Les portes s’obren a les 8.55 h per tal de poder començar les classes puntualment a les 9.00 h)
Tarda: de 15.00 h a 16.30 h (Obertura de les portes a les 14.59 h)
Us agraïm puntualitat tant en les entrades com en les sortides.
Servei d’acollida matinal de 8.00 h a 9.00 h (SAM) i el servei d’acollida de tarda de 16.30 h a 17.30 h (SAT). Així que tinguem la informació us la farem arribar per correu electrònic. Està previst que comenci durant el mes d’octubre. Dia a determinar.
Servei de menjador de 12.30 h a 15.00 h (càtering de línia calenta a càrrec d’ISS).
Extraescolars: Estem treballant per oferir el servei d’extraescolars amb totes les garanties sanitàries, se us enviarà la informació així que les diverses entitats ens les facilitin.
Calendari escolar:
Les classes s’iniciaran el 13 de setembre i finalitzaran el 22 de juny.
Material escolar:
L’escola dota de tot el material necessari a l’alumnat d’educació infantil. Els infants de P3, P4 i P5 necessiten una bata degudament marcada amb el seu nom de manera visible.
A  educació primària cada infant ha de portar un estoig amb retoladors i colors de fusta. La tutora o tutor, el primer dia de classe els donarà  els bolígrafs, llapis d’escriure, regle, goma… Cadascú es farà responsable del bon ús. A començament de cada trimestre, es revisarà si cal reposar material. Allò que es perdi, caldrà que ho reposi l’alumne/a.
La quota és de 80€ per tot el curs i s’abonarà en un sol pagament. Inclou els estris de treball bàsics, arxivadors, carpeta, fotocòpies, fulls, cartolines, cola, pintures…
Termini del pagament: del 20 de juliol al 9 d’octubre a “CAIXABANK”.
Cal posar el nom i cognom de l’alumne, la quantitat de 80€ i el concepte de MATERIAL.
Codi entitat assignat: 0518082
(Document adjunt amb el codi de barres).
AMPA:
És l’associació de mares i pares d’alumnes.  Les famílies que en formen part paguen una quota anual i esdevenen socis. Els socis tenen dret a decidir i formar part dels òrgans de l’Associació i els diners que es recapten es destinen en benefici dels infants del centre: subvenció, a les famílies sòcies, de part de les activitats escolars (colònies, natació, patinatge, hípica…) , adquisició de material… No és obligatori formar part de l’AMPA, però sí molt recomanable.
REUNIONS INICI DE CURS:
P3: El  dijous 2 de setembre a les 17.00 h
Les reunions de la resta de cursos es realitzen una vegada s’han iniciat les classes, a partir del 13 de setembre. Se us comunicarà durant la 1a quinzena de setembre.
Ens retrobem ben aviat!