
Avui s’ha celebrat la cerimònia de graduació de l’alumnat de 6è de primària al Museu Ceretà, un acte molt emotiu que marca un gran pas cap a l’institut. Famílies, mestres i alumnes s’han reunit per compartir aquest moment tan especial de final d’etapa.
Durant la cerimònia, l’alumnat, el professorat i l’alcalde han adreçat unes paraules d’escalf i comiat, destacant l’esforç, el creixement i els aprenentatges d’aquests anys. També ha intervingut la nostra estimada Alicia, així com antigues tutores, que han volgut acompanyar i recordar vivències compartides amb els alumnes.
L’acte s’ha obert amb la interpretació de dues peces d’acordió a càrrec d’una alumna de l’escola Issi Fabra, aportant un moment musical molt especial i emotiu.
La celebració ha finalitzat amb un pica-pica compartit entre tots els assistents, en un ambient festiu i de convivència.
Recordeu que per tal de protegir la imatge dels nostres infants heu d’accedir amb el compte de correu del vostre fill/a (nomcognom@escolalldn.cat).
*L’Escola Llums del Nord declina qualsevol responsabilitat de l’ús de les imatges des de dispositius que no pertanyin al centre educatiu.


