Graduació alumnat 6è

Avui s’ha celebrat la cerimònia de graduació de l’alumnat de 6è de primària al Museu Ceretà, un acte molt emotiu que marca un gran pas cap a l’institut. Famílies, mestres i alumnes s’han reunit per compartir aquest moment tan especial de final d’etapa.

Durant la cerimònia, l’alumnat, el professorat i l’alcalde han adreçat unes paraules d’escalf i comiat, destacant l’esforç, el creixement i els aprenentatges d’aquests anys. També ha intervingut la nostra estimada Alicia, així com antigues tutores, que han volgut acompanyar i recordar vivències compartides amb els alumnes.

L’acte s’ha obert amb la interpretació de dues peces d’acordió a càrrec d’una alumna de l’escola Issi Fabra, aportant un moment musical molt especial i emotiu.

La celebració ha finalitzat amb un pica-pica compartit entre tots els assistents, en un ambient festiu i de convivència.

Recordeu que per tal de protegir la imatge dels nostres infants heu d’accedir amb el compte de correu del vostre fill/a (nomcognom@escolalldn.cat).

*L’Escola Llums del Nord declina qualsevol responsabilitat de l’ús de les imatges des de dispositius que no pertanyin al centre educatiu.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut