Quina escola volem? Ara amb LEGO!

Com tots sabeu, al llarg d’aquest curs -i dintre del Projecte Escola- s’han anat realitzant dinàmiques amb la majoria dels agents implicats en la vida escolar (famílies, claustre i equip directiu) per saber “Quina escola volem?”. Òbviament, les respostes que s’han anat donat han estat molt i molt diverses però, malgrat això, hem trobat també uns desitjos comuns que ja us vam presentar en l’informe que us vam fer arribar per mail i que serà, precisament, cap a on anirem treballant, especialment a partir del proper curs.

Però dintre de tota aquesta dinàmica faltaven els agents principals, els més importants, aquells pels qui, de fet, treballem a l’escola: la canalla. Doncs precisament amb l’objectiu de saber Quina escola volen els nostres alumnes avui, una classe de cinquè, ha realitzat una activitat dinamitzada per l’equip d’Inuit que vol respondre a aquesta important pregunta (l’altre classe ho faran la setmana següent). La idea d’aquesta activitat és molt simple: es construeix amb Lego “l’escola que vols” i desprès l’has d’explicar a la resta…Sembla un joc, de fet ho és, però és un joc molt seriós! Ens hem trobat amb diferents models d’edificis, de classes, de patis, de tot el que implica l’escola! Òbviament, el que surti d’aquestes sessions s’anirà afegint als futurs informes que us anirem fent arribar.

Us posem unes fotos perquè us feu una idea: