L’escola Ferran Sunyer al 5è Congrés de Ciència

Els grups de 5è de la nostra escola han participat en el 5è Congrés de Ciència, que organitzen els Centres de Recursos Pedagògics de la ciutat. A l’auditori del CosmoCaixa van presentar un treball sobre l’estudi de les condicions d’eficiència energètica de l’edifici de l’escola i l’experiència de la Marató Energètica que vam fer el passat mes d’abril a l’escola.

En un article anterior d’aquesta pàgina podeu veure la transmissió en directe de l’acte amb l’exposició que vam fer un grup d’alumnes explicant tot el procés de treball que han desenvolupat aquests darrers mesos a l’aula!!

Aquí teniu algunes imatges d’aquest acte.