Fem robots amb el Lego WeDo 2.0

Aquestes setmanes tenim a l’escola un material prestat pel Centre de Recursos Pedagògics del Eixample.

Són 4 caixes del Lego WeDO 2.0, un material que, a partir de les clàssiques construccions de Lego, permet construir robots que es poden programar i manipular amb una aplicació de les tauletes. Com que és un material de peces molt petites i només podem tenir-ho dues setmanes (podeu imaginar la cua d’escoles que hi ha per demanar-ho en prèstec), ho estan fent servir els grups de 6è.

És un material molt engrescador perquè, seguint les instruccions que va donant pas a pas l’aplicació, permet construir un petit robot que es mou, s’atura quan troba un obstacle, detecta quan s’inclina perillosament i moltes més coses.