Exhibició curtmetratges “Fem una peli”

Avui els grups de 5è han anat al Centre Cívic Urgell per participar en la exhibició dels curtmetratges del projecte “Fem una peli”.

Aquest és un projecte que han desenvolupat els grups de 5è al llarg del segon trimestre i que consisteix en crear un curtmetratge seguint tots els passos que corresponent: elaboració del guió literari, guió tècnic, rodatge i muntatge. És una activitat de gran èxit que motiva molt a tot l’alumnat i que culmina amb aquesta exhibició en la que s’han projectat curtmetratges de diferents escoles que han participat al projecte.

Aquí teniu algunes imatges de l’acta i, tan aviat com puguem, us penjarem les produccions.