Els pro-bot a l’escola

Avui els alumnes de 6èA han tingut una sessió de geometria treballant amb els Pro-Bot.

El Pro-Bot és un cotxe robòtic que es pot programar perquè es desplaci i giri d’acord amb els valors que se li donen. També se li pot afegir un retolador, de manera que a mida que es va desplaçant va dibuixant.

Primer els alumnes, en mig grup, han anat explorant aquesta eina i descobrint les seves possibilitats, després han començant a treballar conceptes geomètrics com la longitud dels costats o els graus dels angles per dibuixar figures geomètriques, primer les més senzilles (quadrats, rectangles, ect.) i després d’altres més complexes.

Mentre, l’altra mitat de la classe treballava conceptes semblants amb les tablets.

Ha estat una experiència molt engrescadora i atractiva.

Al llarg de la setmana cultural, dedicada aquest curs a la ciència i la robòtica, tornarem a disposar d’aquest material prestat pel Consorci d’Educació, per tal que puguin treballar tots els alumnes de Cicle Superior.

DSCN1091 DSCN1093 DSCN1094 DSCN1095 DSCN1096 DSCN1097 DSCN1098 DSCN1099