ELS MEUS PUNTS DOLÇOS!

El passat divendres, els alumnes de 6è vam fer la primera sessió de cercles restauratius. És un espai molt necessari, ja que ens permet escoltar-nos, comunicar-nos, expressar el que sentim, el que necessitem… Vam començar el cercle fent una petita meditació, tancant els ulls i centrant-nos en la nostra respiració. Després vam parlar sobre els nostres punts dolços, és a dir, les nostres virtuts. Com que de vegades ens costa veure totes aquelles coses bones que tenim, vam fer una dinàmica per tal que entre tots i totes ens anéssim dient quins són els nostres punts dolços. Ho vam anar escrivint en fulls de colors i ho vam penjar a l’aula. Així, d’aquesta manera, sempre tindrem present tots els nostres punts dolços que ens defineixen.