El meu primer festival

Avui, tot l’alumnat del Cicle Mitjà hem anat a “El meu primer festival”, un concurs de curmetratges infantils que es fa cada any a Barcelona.

Hem agafat el metro per anar fins la Vila de Gràcia per anar als cinemes Verdi Park. Allà ens han rebut el director del festival, el senyor Claqueta, i l’acomodador, el senyor Llanterna que ens han explicat en que consistia aquesta activitat. Després hem passat a la sala de cine i hem vist 7 curmetratges d’animació de diferent temàtica i fets amb diferents tècniques (plastilina, animació per ordinador, dibuix animat, etc.).

De tant en tant feiem una petita pausa per fer la nostra valoració sobre cadascun dels curtmetratges, pintant estrelles, des de 1 fins a 5, segons si ens havia agradat poc o molt. A la sortida hem deixat les butlletes amb les nostres opinions que, junt amb les de la resta d’escoles que participen al festival, donarà el curt guanyador.

També hem fet un descans per esmorçar a la plaça de la Virreina.

Ens ha agradat molt i hem gaudit molt de les pel·lícules. Aquí teniu unes quantes fotos …

dscn2551 dscn2549 dscn2548 dscn2547 dscn2537 dscn2536 dscn2534 dscn2532 dscn2531 dscn2529