Dansa Ara

El dia 12 d’abril, l’alumnat de 2n anirà al Palau Sant Jordi per participar en l’espectacle Dansa Ara, on milers de nens i nenes d’escoles de Barcelona, mostren en conjunt les danses que han anat assajant a escola al llarg del curs.

Des de l’escola es proporcionen a cada família 4 entrades, que us farem arribar a finals de mes.

Com que és una activitat d’organització molt complexa, donada la gran quantitat d’escoles que hi participen, hi ha unes normes molt estrictes sobre accessos, àrees d’aparcament, etc. En el document adjunt teniu tota la informació sobre accessos, aparcaments, distribució dels diferents grups i espais corresponents, etc.