CIVIKLETA

DSC01085FOTO BICICLETES El dia 11 d’abril, els  alumnes de 5è van fer una sortida al Parc Infantil de Trànsit (PIT),  situat al costat del castell de Montjuic.

En el PIT, dos agents de la Guàrdia Urbana ens han fet una xerrada sobre la importància de conèixer les normes de trànsit per a evitar accidents.DSC01033

És un taller dirigit a l’alumnat de cicle superior  per aprendre les normes de circulació amb bicicleta . Els continguts que es treballen són el respecte entre els diferents usuaris del carrer i els comportaments com a vianant o com a conductor de bicicleta. Ens ho hem passat molt i molt bé.