CARNAVALS A LA VISTA!

Que ràpid passa el temps, ja han arribat les festes de Carnestoltes! Quina il·lusió! Com cada any, per celebrar aquesta festa tan especial, els  alumnes de 6è hem estat tota la setmana “enfeinats” amb les ordres del rei Carnestoltes. Som els grans de l’escola i hem hagut de passar classe per classe cantant el nostre “rock” pregó. Ha estat molt divertit assajar-ho en grups i cantar amb la versió karaoke: “We will rock you”.

Les ordres cantades eren les següents:

A més, hem dissenyat i penjat cartells per tota l’escola per assegurar-nos que tots i  totes venien  disfressats, sinó… estàvem ben equipats amb un munt de gomets preparats!

Dimecres: Tots i totes hem de venir vestits de verd com un arbre i amb una sabata diferent de l’altra.

Dijous: Amb un pentinat esbojarrat vindreu i així molt bé riureu.

Divendres: Podeu disfressar-vos del què vulgueu, per poder celebrar la festa de carnaval tots junts i amb molta diversió.

Ha estat una setmana molt intensa i molt divertida, es ho hem passat d’allò més bé, hem ballat, saltat, cantant, decorat i ens hem rigut molt amb les consignes del rei Carnestoltes.

Ara només ens queda gaudir de la rua i presumir de les nostres disfresses lliure!

Que segueixi la gresca!