BATEIG DE VELA

El dimecres 18 de maig, l’alumnat de 5è. de Primària vam fer la sortida de bateig de Vela al port de Barcelona. Vam viatjar en transport públic i a l’arribada vam fer un bon esmorzar! En arribar a les instal·lacions ens van explicar les normes i ens van donar les armilles.  Vam fer grups de 6-8 per pujar a les veles i ens vam endinsar en el mar. Va ser molt divertit perquè vam aprendre les parts d’una vela i ens van ensenyar a portar-les. Després de dinar, vam tornar cap a l’escola.  Ens ho vam passar genial!! Ho voleu veure?