Visca el Ferran Sunyer!

Aquesta setmana les/els alumnes de 6è ens acomiadem de l’escola.  Hem fet un viatge ple d’aventures i coneixences, com Ulisses a l’Odissea. En tot cas, s’acaba una etapa i en comença una altra. Se’ns barreja la il·lusió, amb la inquietud que suposen totes les novetats que ens esperen a l’Institut. Ens anirà molt bé. I esperem poder venir a explicar-ho. Perquè aquesta és i serà sempre la nostra escola. I per emportar-nos un record de tot el que hem après, viscut i compartit, hem preparat una cançó i un ball. Aquí teniu la lletra que hem creat i l’àudio. La posada en escena és aquest divendres 18 de juny i la gaudiran tots els alumnes/es de l’escola: Visca el Ferran Sunyer!

Lletra Cançó Iko iko

Audio de la cançó