TORNEM A FER SPIRIBOL A L’ESCOLA!

El passat dijous 19 i divendres 20 de setembre els alumnes de primària van experimentar al pati de l’escola diferents activitats dirigides relacionades amb el Spiribol.
El Spiribol neix a Lanjarón (Granada) en una família molt nombrosa… 11 fills! Els pares cansats de què els seus fills perdessin les pilotes, van decidir lligar-la en un pal i d’aquí sorgeix aquest esport. Amb la pràctica d’aquesta activitat, els alumnes i l’escola som solidaris amb la Fundació Spiribol.

Les activitats han estat adaptades a cada etapa educativa, començant per la iniciació a l’esport pels més petits de primària, fins a realitzar activitats més complexes pels més grans.
Ha estat una experiència molt enriquidora i interessant, ja que tots els alumnes han pogut fer un tastet d’un esport que ajuda als alumnes a cooperar i compartir.
L’activitat ha estat molt divertida i enriquidora!