TENNIS ADAPTAT I BLIND TENNIS A CS

Els alumnes de 6èA i 6èB van fer una jornada de tennis adaptat i blind tennis. Vam dividir-nos en dos grups: un grup feia tennis en cadira de rodes (TENNIS ADAPTAT) i l’altre feia tennis amb els ulls tapats (BLIND TENNIS).

El  tennis en cadira rodes va ser una experiència molt divertida però a la vegada una mica difícil. El més difícil va ser moure’t  per donar-li a la pilota.

El blind tennis,  va ser una mica més fàcil perquè com la pilota tenia cascavells escoltaves on estava i li podies donar amb més facilitat a la pilota.

Ens ha agradat molt realitzar aquesta jornada perquè ens apropa a la realitat que viuen d’altres companys/es de l’escola i també de la dificultat extra que els i suposa.