Teatre al mercat del llibre de S.Antoni

Aquest any de forma excepcional el Mercat dominical del llibre de Sant Antoni ha pogut obrir entre setmana i per compartir-ho amb la canalla de l’escola Ferran Sunyer van organitzar un espectacle pels alumnes de cicle Inicial: un contacontes titulat “Llegendes orientals en Kamishibai”; el Lamishibai és una manera d’explicar històries que es va originar en els temples budistes del Japó en el segle XII, on els monjos utilitzaven emaki (pergamins que combinen imatges amb text) per a combinar històries amb ensenyaments per a audiències que no sabien llegir ni escriure.

En tot cas us podem garantir que l’activitat va tenir olt èxit entre els nostres alumnes que, a més a més, van rebre un obsequi molt especial: un llibre per cadascun!