Tallers de plàstica al Cicle Mitjà

Aquest curs, a Cicle Mitjà s’ha organitzat l’àrea de Plàstica en format tallers. D’aquesta manera tots els alumnes del cicle es barregen i es reparteixen en cinc nous grups amb alumnes de les quatre classes.

Cada taller dura 4 sessions i això permet treballar els diferents continguts de manera més completa. Al llarg del curs, els alumnes van canviant de taller fins que hagin fet tots quatre. En l’organització dels tallers s’intenta cobrir diferents tècniques i àrees de treball.

Aquest són els tallers que fem aquest curs:

FOTOGRAFIA DIGITAL. Amb el Joan aprenen a fer servir la càmera de fotos i fan un treball gràfic amb l’ordinador a partir de les fotos que han fet per crear una història.

DSCN1430

DSCN1431

DSCN1433DSCN1434

DIBUIX AL NATURAL. Amb el Dani treballen el dibuix al natural de flors, fuites, etc. creant el que al museus diuen “natures mortes” o “bodegons”.

DSCN1441 DSCN1442 DSCN1444 DSCN1451

PINTURA. Amb la Neus fan servir pintura, treballant les barreges de colors amb tempera.

DSCN1436 DSCN1437 DSCN1438 DSCN1439

FIL I AGULLA. La Lydia treballa amb llanes i agulles per cosir i fer diferents manualitats.

DSCN1452 DSCN1453 DSCN1455 DSCN1456

COLLAGE. Amb la Maria Teresa fan servir la tècnica del collage, barrejant diferents materials per crear les seves obres.

DSCN1458 DSCN1459 DSCN1461 DSCN1462