SPIRIBOL AL CARRER

La setmana passada tots els alumnes de primària vam realitzar una activitat d’Spiribol. Els alumnes de 1r i 2n la vam fer el dia 28 d’octubre al pati de baix de l’escola i la resta de grups vam anar els dies 27 i 29 a la Ronda de Sant Antoni.

Aquesta activitat és el quart any que la fem, però com ens ho passem tan bé fent-la, no hem dubtat a repetir-la i ens ha encantat!

Durant l’estona que vam estar fent aquest esport, vam fer diferents jocs per fer memòria de com es jugava. Els jocs cada vegada es complicaven més i més! Primer, jugàvem amb 4 companys i picàvem la pilota amb la mà. Després, vam jugar de dos en dos i ens anàvem tornant quan podia entrar un i quan podia entrar l’altre. Quan ja ho dominàvem, podíem canviar de camp per un altre espai que estigués lliure del nostre mateix grup bombolla. Tot i que semblava que era un embolic, va ser molt divertit!

Després d’això, vam agafar les raquetes i vam jugar de dos en dos a Spiribol amb les raquetes. Semblàvem tots uns professionals!

Tot i que vam acabar força cansats, ens ho vam passar súper bé!

Us deixem les fotos perquè pugueu veure què bé que vam jugar i com ens vam divertir!

Fotos de Cicle Inicial: 1r C i 2n C, 1r B i 2n A,  1r A i 2n B

Fotos de Cicle Mitjà