SETMANA LITERÀRIA A CI

Aquesta setmana a l’escola hem celebrat la setmana literària.

Després de celebrar el Sant Jordi el divendres 22 d’abril, i que els alumnes fessin intercanvi de llibres, hem volgut continuar amb activitats relacionades amb llibres i contes.

És per això, que per fer una setmana especial, dedicada a la literatura, vam contactar amb les famílies de l’escola perquè vinguessin a explicar-nos un conte.

Hem tingut la sort de poder comptar amb pares i mares voluntàries que han vingut a explicar-nos contes.

Ens ha encantat l’experiència! Ha estat molt emocionant veure pares i mares dels nostres amics o companys compartint un conte amb la resta de la classe.