Segueix el projecte 12+1

Ahir l’artista Núria Toll va renovar el mural del projecte 12+1 que,  com bé sabeu, s’està desenvolupant al llarg de tot l’any a la cantonada del Centre Cívic Cotxeres Borrell.

En aquesta ocasió vam anar a veure com treballava l’artista l’alumnat  de 2n: li vam fer moltes preguntes sobre com es prepara un mural d’aquestes característiques que ella ens respondre molt amablement. Ens va ensenyar l’esbós que portava fet de casa, la tècnica que fa servir per aconseguir fer aquestes línies tan rectes i moltes altres coses!

podreu contemplar l’obra “Veïnes” fins el 12 de març dia en que l’artista Cristina Lina farà un nou mural. Des d’aquí ja us avancem que els alumnes de cicle Superior, juntament amb la Cristina Lina, faran una activitat conjunta per fer més vistós el pati de dalt, dintre del projecte de millores dels patis de la nostra escola que portem a terme des del curs passat. Ja us anirem explicant!