Sant Antoni a CM

Aquest any no s’ha pogut celebrar la Festa Major al nostre barri, Sant Antoni, però a l’escola hem fet diferents activitats per celebrar-ho a la nostra manera!

Els alumnes de 3r i 4t hem preparat unes corones molt maques decorades amb la temàtica relacionada amb el nom de la nostra classe i, juntament amb les maraques que podíem fer a casa, ens han servit per animar la desfilada que els nens i nenes de cicle superior ens van fer dilluns a l’hora del pati.

A la tarda, van poder gaudir d’un espectacle de màgia acompanyat d’unes galetes que estaven boníssimes!!

Tot i que no hem pogut fer la Festa Major com cada any, va ser un dia especial!