Projectes

Aquest tercer trimestre tant 1r com 2n estem fent el darrer projecte de medi del curs i és per aquest motiu que volem compartir-los amb vosaltres!

Primer estem fent el projecte del Pas del temps observant i descobrint com érem, com som i cap a on anem. Un viatge en el temps on  investiguem coses del passat (on vam néixer, quan, en quina estació, a què jugaven els nostres avis/àvies, …), gaudim del present, i imaginem  com serem en el futur. Tot a partir de l’entorn proper dels infants: La família!!

Segon estem fent el projecte del nostre barri, Sant Antoni. Hem buscat el camí de casa a l’escola en el Google Maps, les línies de metro del barri, hem parlat de quin edifici hi havia abans de la nostra escola, quins són els carrers que envolten el barri i quins són els llocs més importants, la majoria ja els coneixem! Ens agrada el nostre barri i aprendre’n coses noves.

Us deixem unes imatges d’alguna de les cosetes que estem fent! Esperem que us agradi molt!