PROJECTE “Imagina l’Índia” A 3r

Els alumnes de tercer ja estem treballant en el projecte “Imagina l’Índia”. Es tracta d’un projecte de col·laboració amb nens i nenes de l’Índia que ens han enviat uns dibuixos inspirats en els llocs on viuen.

Un cop projectats a la pissarra digital, cadascú de nosaltres hem hagut d’escollir el dibuix que més ens ha agradat per tal d’escriure una història que tingui relació amb el dibuix.

Una cosa que ens ha agradat molt és que hem vist en fotografia els alumnes indis que han creat els dibuixos. Hem pogut veure també el lloc on viuen i hem constatat que és molt diferent al nostre. També hem conegut el significat que tenen els noms de les persones indies i el nom de les poblacions més importants. Aquesta informació ens han anat molt bé per crear les nostres històries.

A dia d’avui encara estem escrivint els nostres relats però un cop acabats i passats a net, els enviarem per e-mail a l’índia i allà decidiran el guanyador o guanyadora.

Sabem que participen moltes escoles però com som tan creatius és possible que algú de nosaltres aparegui al llibre que s’editarà amb els dibuixos i textos guanyadors. Seria molt emocionant aparèixer, tenim molt de talent!