Projecte de programació – Intercanvi Milà i Ferran Sunyer

El passat dimarts l’Institut Milà i Fontanals i l’escola Ferran Sunyer vam realitzar un projecte conjunt d’informàtica.

Els alumnes de l’institut, utilitzant llenguatge de programació informàtic, van crear una sèrie de jocs on-line i els alumnes de l’escola vam tenir un temps per provar-los i donar la nostra opinió.

Per organitzar-nos, vam crear sis estacions de treball on a cada estació es jugava a un joc diferent. Les estacions les formaven quatre alumnes de l’escola i dos alumnes de l’institut, que eren els encarregats d’explicar les regles del joc als nostres alumnes.

Va ser una sessió compartida molt enriquidora tant pel nostre alumnat, que va gaudir molt amb els diferents jocs, com per l’alumnat de l’institut que va recollir les modificacions proposades pels nostres alumnes després de jugar-hi durant una estona.

Com el temps va ser limitat i no vam poder provar els sis jocs, ens van deixar l’enllaç a la web on els tenen penjats per tal de poder-los provar en algun altre moment.

Un cop van marxar els alumnes de l’institut, vam estar practicant l’expressió oral de manera que un voluntari explicava un dels jocs que havia provat i la resta de la classe podia fer preguntes. Va ser molt enriquidor escoltar les explicacions dels nostres alumnes.

La veritat és que ho vam passar genial i ens va agradar molt haver pogut fer aquesta sessió conjunta entre l’Institut i l’Escola.