PROJECTE D’ART URBÀ A SISÈ

Els nois i les noies de sisè hem realitzat un projecte de Plàstica  al llarg d’aquest trimestre, en el que hem treballat disseny i art urbà acompanyats de l’artista Núria Toll. L’objectiu del projecte era decorar la tanca del pati de l’entrada de l’escola.

En primer lloc, vam pensar, decidir i dissenyar el dibuix del mural de manera conjunta. Entre totes les propostes dels alumnes es va fer una selecció, i amb l’ajuda de la Núria, vam començar a pintar-lo amb esprais de graffitti.

Aquí us deixem un vídeo en format time-lapse on podeu veure tot el procés creatiu. Esperem que us agradi tant com a nosaltres!