Portes decorades a 3r!

A tercer hem començat a realitzar el nostre projecte en què tractarem barris de la nostra ciutat que ens agradin molt. A 3rA hem decidit ser la classe del Tibidabo, a 3rB hem escollit ser la classe del Parc de la Ciutadella i a 3rC som la classe de la Vila de Gràcia.

Per triar el nom de la classe els mestres hem preguntat als infants per parts de Barcelona que els agradin molt; ja sigui perquè les coneixem, perquè hi hem anat alguna vegada, perquè hi viu algun familiar… Al final van fer una bona pluja d’idees entre tots i totes i hem decidit, votant, el que més ens ha agradat.

El següent pas ha sigut decorar la nostra porta. És una feina molt important ja que estarà decorada tot el curs i ens hem esforçat molt a l’hora de fer-la. Entre tots i totes hem aportat idees diferents per tal que quedin ben vistoses i alegres; i a la vegada hem volgut reflectir l’esperit de cada barri de la manera més representativa possible.  El punt en comú de les tres classes ha estat que en totes les portes podem veure a tots/es els/les alumnes, i la veritat, que el resultat ha sigut molt divertit.

Us heu imaginat alguna vegada un munt de nens a sobre d’un mamut? O un grupet d’infants fent una super festa a Gràcia? O pot ser heu vist 17 nens i nenes saludant des d’una basílica? Ja els podeu buscar a les següents imatges!