P4 Ja tenen nous projectes!

Hola famílies,

Les classes de P4 hem estat molt enfeinats decidint quin pot ser el següent projecte, desprès d’haver fet el projecte del cel.

Com ja sabeu, vam demanar la vostra col·laboració per proposar un tema juntament amb els vostres fills i filles. I la veritat és que hi ha hagut idees molt originals i variades, com ara: el bosc, les hienes, les flors, els pirates, els robots, els mitjans de transport, els castells i princeses…

Un cop recopilades totes les propostes que ens heu fet arribar, hem fet una petita assemblea i cada infant ha votat el tema que més li ha agradat.

I…. QUINA EMOCIÓ!    Ja tenim projecte!!

Segur que els vostres fills i filles ja us han explicat quin és, però aprofitem per tornar-ho a recordar per aquest canal:

La classe dels Sols, P4 A,  el tema més votat ha sigut: ELS DINOSAURES.

La classe de les Llunes, P4 B, el tema més votat ha sigut: EL FONS DEL MAR.

La classe de les Estrelles, P4 C, el tema més votat ha sigut: LES EMOCIONS.

La classe de l’Arc de Sant Martí, P4 D, el tema més votat ha sigut: LES ESTACIONS DE L’ANY.

 

Durant les properes setmanes, podeu portar a l’escola tot allò que estigui relacionat amb el projecte, d’aquesta manera ens ajudarà a cercar informació i esbrinar coses, a crear hipòtesis, a investigar,… i en definitiva a aprendre.

Quin tipus de material podeu portar?

  • Llibres, contes, revistes,…
  • Imatges o fotografies.
  • Vídeos, enllaços, links de pàgines web…
  • Ninots, animals,…
  • Tot allò que estigui relacionat amb el projecte i que creieu que pot ser útil.

Segur que ens ho passarem d’allò més bé i aprendrem mooooltes coses!

Aquí teniu algunes fotografies del procés que hem dut a terme durant les votacions.

Esperem que us agradin.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>