L’espai de natura d’infantil a la revista Infància

En aquest enllaç trobareu un article publicat a la Revista Infància de l’Associació de Mestres Rosa Sensat sobre l’espai de natura del cicle d’infantil del Ferran Sunyer. L’article ha estat escrit conjuntament amb una mare de l’escola, divulgadora científica, que ens ha assessorat per la creació d’aquesta proposta didàctica.

A infantil, aquest curs no podem dur a terme l’espai de natura barrejant els nens i nenes dels diferents nivells però sí que mantindrem l’essència de l’activitat: oferir als infants diversos elements naturals i guiar-los en el procés de descoberta, observació, comparació i formulació d’hipòtesis.