Les mascotes de Cicle Inicial

Durant la celebració de la Castanyada a l’escola, el passat 28 d’octubre, els infants de Cicle Inicial vam rebre una visita molt especial. Les castanyeres ens van venir a veure carregades de castanyes i també d’un regal molt especial: les mascotes de les nostres classes. Ens van explicar que les havien trobat mentre caminaven pel bosc. Va ser un regal molt especial per nosaltres!

Al llarg d’aquestes setmanes, hem fet una votació per escollir els seus noms: el Cristi és el coala de 1r A, el Llobató és el llop de 1r B, el Zhan és el panda de 1r C, el Camuflin és el camaleó de 2n A, la Sirpi és la serp de 2n B i la Lili és la tortuga de 2n C.

Les nostres mascotes tenen moltes ganes de viure aventures i experiències amb els infants i, és per això, que durant el curs visitaran un munt de cases i famílies diferents.