Lego WeDo a l’escola.

Durant aquesta setmana els alumnes de cicle superior hem fet algunes activitats molt divertides.

Una d’elles ha estat començar a treballar un projecte de robòtica, el Lego WeDo.  Aquesta tasca nova pels  alumnes de 5è, és una eina que ens permet iniciar-nos en el món de la física i la robòtica utilitzant motors, sensors i peces Lego.

Gràcies al Joan vam poder aprendre a fer-lo servir molt  ràpidament. Vam començar fent un cargol; quan ja el teníem fet el vam  programar a través de l’IPad,  amb moviments, sons,  colors… Tota una experiència!!!!

Estem esperant la propera sessió de robòtica per aprendre coses noves!!!!