JA S’ACOSTA EL NADAL!

Ja han passat més de dos mesos des que vam començar aquest nou curs carregats d’il·lusió per poder tornar a l’escola, això vol dir que…

JA S’ACOSTA EL NADAL!

Com cada any,  tots els nens i nenes de l’escola fem una postal de Nadal. Ja les  tenim penjades a l’entrada!

Els alumnes de cicle superior volem compartir amb vosaltres aquestes fotografies on podeu veure algunes de les nostres creacions nadalenques.

Tots i totes ja hem fet les votacions i hem escollit quina ha estat la postal guanyadora de la nostra classe. Quins nervis, ara hem de votar quina postal ens agrada més de cada cicle!

A més, aquesta setmana estem molt enfeinats i enfeinades  assajant la cançó de Nadal  perquè quedi d’allò  més  bé!

Les cançons escollides són:

5è A: “Mirall de Pau”

5è B: “Caminem lluny”

5è C: “La petita rambla de Poble Sec”

6è A: “Serem més forts”

6è B: “ Un camí d’Orient”

6è C: “Quan tot s’enlaira”

Esperem que us agradin!