I5 SORTIM A CONÈIXER EL BARRI

Aquest trimestre, després de participar de les festes de Sant Antoni, els nens i nenes d’I5 estem aprenent moltes coses sobre el barri on tenim l’escola. Vam explicar la llegenda de Sant Antoni i hem sortit al carrer per observar l’escultura que hi ha a la Ronda de Sant Pau, de Sant Antoni amb el porquet.

Hem aprofitat la sortida per conèixer el mercat, l’hem observat per dins i per fora i ens ha engrescat veure les diferents parades de menjar que hi ha.

Estem treballant sobre el mapa del barri. Ens agrada trobar-hi els diferents carrers, on és el mercat, on és l’escola, casa nostra, la biblioteca… aprenem a traçar-hi difernts recorreguts i ja coneixem els noms dels carrers que limiten el barri.

Conèixer el mercat ha estat interessant i durant la sortida també  hem aprofitat per observar que les portes dels edificis tenen números, que a les parets hi ha plaques amb els seus noms, que hi ha semàfors, passos de vianants, contenidors… també hem observat les rajoles amb els panots.

A partir d’aquesta sortida podem treballar coneixements nous, ampliar vocabulari i encetar converses interessants.

Durant aquest mes en farem alguna mes.