FIRA DE LES COMUNITATS

L’alumnat de sisè de primària ha realitzat un projecte sobre les diferents comunitats autònomes d’Espanya. Cada grup de treball ha buscat informació sobre una o dues comunitats autònomes, l’ha interpretat mitjançant mapes, graelles i resums. Finalment, els i les alumnes han realitzat exposicions orals davants dels seus companys i companyes d’altres cursos d’educació primària.

Aquesta setmana han realitzat la cloenda del projecte anomenat «Coneixes Espanya?» en la qual han exposat en grups informació rellevant de les diferents comunitats. En aquesta exposició de la Fira de les Comunitats, l’alumnat d’altres cursos han pogut veure el resultat de tot el procés de treball mitjançant murals, escultures de plastilina, dibuixos, etc.