Excursió al Museu Picasso

Els alumnes de 3r estem treballant Picasso durant aquest segon trimestre, per això el passat dia 14 de febrer vam anar a visitar el seu museu. Vam sortir de l’escola a les 9:30 del matí i vam anar caminant fins arribar al parc de la Ciutadella, el camí se’ns va fer curt perquè teníem moltes ganes d’arribar-hi i a més ens va fer un dia boníssim per anar-hi caminant. Un cop allà ens vam quedar en una part del parc on vam esmorzar i vam poder gaudir d’una estona tots junts. Després vam anar al museu on ens esperaven per començar la visita. Ens van separar en dos grups i cada classe tenía dues monitores que ens explicaven característiques de cada quadre. Va ser una visita molt interessant on vam poder conèixer millor tres dels seus quadres més importants. A més vam tenir l’ocasió de recórrer alguns dels passadissos del museu i poder observar altres obres d’art.Finalment vam anar a un taller i vam fer una activitat plàstica molt divertida. A continuació adjuntem una foto de com van ser les nostres obres d’art. Va ser un dia molt divertit que vam compartir les dues classes de 3r.