A Educació Infantil, durant dos tardes a la setmana fem espais d’aprenentatge. En aquestes sessions oferim propostes obertes que potencien l’autonomia creativa dels infants, el treball cooperatiu i la creació de nous interrogants. En cada grup i cada dia es generen relacions i situacions d’aprenentatge ben diferents que gràcies al llenguatge compartim i matisem.
Els diferents grups de P4 i P5 es barregen i fan grups més petits per anar als diferents espais els dilluns i dimarts a la tarda: construccions, matemàtiques, art, experiments, natura, expressió i joc simbòlic. El torn de P3, també barrejats i en grups més reduïts, és els dimecres i dijous per fer: construccions, art, els cinc sentits, transvasaments i joc simbòlic. En comparació amb el curs passat, hem diferenciat els espais de P3 per donar una resposta més adequada a les necessitats d’aquesta franja d’edat.
Des del menú de la web de l’escola, anant a l’apartat de línia pedagògica, a Infantil, podeu veure aquests documents que esperem que us donin pistes del què implica el treball per espais.