ELS NENS I NENES DE P5 FEM UN TOMB PER SANT ANTONI

Hem celebrat les festes de Sant Antoni i els nens i nenes de P5, després de treballar sobre el nostre barri, hem sortit a fer un volt pels seus carrers per a conèixer millor els edificis arquitectònics més emblemàtics i els serveis que ofereix. Xino-xano, sense presses i amb els ulls ben oberts hem sortit de l’escola i hem caminat fins al carrer Manso. Allà hem fet una primera parada davant del CAP. No hi hem entrat, hem vist les ambulàncies aparcades al carrer i entrar i sortir gent. Molts de nosaltres hi anem a visitar-nos amb el pediatra, quan estem malalts o bé quan ens han de fer una revisió. Després hem caminat una mica més per l’Avinguda Paral·lel i hem tornat a parar al carrer Entença, cantonada carrer Tamarit, i ens hem topat amb la Casa dels Cargols. Aquí sí que hem pujat bé el cap per buscar els cargols que hi ha a tota la façana. Hem seguit pel carrer Tamarit fins arribar al gran Mercat de Sant Antoni. Ens hem quedat a la porta per a contemplar i escoltar les explicacions del que es ven allà dins i una mica de la seva història. Molts el coneixem, perquè juguem pels seus voltants i perquè també anem a comprar amb la família. Molt a prop del mercat, a la Ronda Sant Antoni, hi ha una altra escola, on hem comprovat que a la seva façana hi ha una escultura molt gran d’un senyor que es deia com el nostre barri: Sant Antoni. I ja per acabar hem seguit passejant fins arribar a la Biblioteca Joan Oliver, on també hi ha un parc. No ens hi hem pogut quedar perquè ens esperaven a l’escola per a dinar. Perquè el que semblava que seria un petit tomb ha acabat sent gairebé com Els Tres Tombs que celebrem al barri cada any en aquestes dates. Com ens agrada el nostre barri!