EL PROJECTE PREN FORMA

Els alumnes de cicle mitjà estem posant fi al projecte que hem treballat al llarg del trimestre i que ens ha permès aprendre moltes coses sobre Catalunya.

Un cop hem treballat Catalunya en general (situació, població, dimensions, clima, sectors econòmics, tradicions, menjars típics…) cadascun de nosaltres hem escollit una comarca i hem cercat tota la informació necessària per poder fer el treball sobre la comarca escollida.

Ara ha arribat el moment de donar forma a tota la feina feta. Encara està en construcció però pensem que comença a fer goig així que us deixem unes imatges que esperem que us agradin!

D’aquí poc ja tindrem el resultat final. Quines ganes!!!