EL DIA DE LA DONA

Aquesta setmana, el 8 de març, és el dia de la dona com podeu saber. Les dones, aquesta setmana, sortim a manifestar-nos pels nostres drets, oportunitats, condicions, etc. que també ens mereixem nosaltres: les àvies, les joves, les nenes, totes les dones en general.

Per això en aquest centre escolar volem que totes les nenes sàpiguen que poden fer realitat els seus somnis. A l’escola hem preparat un mural amb diferents biografies de dones importants i a la classe hem fet tres exposicions de dones que han canviat el món: la Frida Kahlo, la Marie Curie i la Helen Keller.

Volem donar les gràcies a la gent que s’ha manifestat i ho seguirà fent fins que la societat entengui que és la igualtat.