EI3 SORTIDA A LA GRANJA DE CAN DEU

Aquesta setmana les nens i els nens de I3 estàvem molt emocionants perquè havia arribat el gran dia: l’excursió a la granja, excursió de tot el dia!!!

Ja feia dies que en parlàvem a classe i a casa i per fi era l’esperat dimarts!! Vàrem arribar de casa amb totes les indicacions que les mestres ens havien donat: crema solar posada, res de làctics per esmorzar, roba i calçat còmode, etc.

Quan vàrem arribar a l’escola ens vàrem esperar al menjador per posar-nos medalles, agafar els picnics, fer pipís i fer files. Un cop estàvem en fila, vàrem baixar per sortir al carrer per agafar l’autocar…començava la gran aventura. El trajecte (uns 30 minuts) va anar molt bé i de seguida ja estàvem a la granja.

Un cop allà el primer que vàrem fer va ser esmorzar, havíem d’agafar forces per totes les emocions que ens esperaven. Després vem conèixer en Pau i en Guillem que ens van ensenyar molts animals, ens explicaven característiques i ens donaven menjar per donar a tots.

Els animals van ser: cavall, ase, ànec, conill, gallines, gall, pollet, vaca, truja, cabra i ovelles, els vàrem poder tocar tots menys la truja i tots van estar molt contents que els hi donéssim menjar.

Després vàrem anar a dinar, teniem molta gana, i vàrem estar asseguts en unes taules tots junts; quan anàvem acabant, marxàvem a jugar.

I quan va ser l’hora vàrem recollir tot i vàrem anar cap a l’autocar i cap a l’escola, gairebé tots i totes ens vàrem dormir. Per cert, la vaca Bruna i el Tatano també van acompanyar-nos, no volien perdre-s’ho. Va ser un dia genial que no oblidarem!!

Cliqueu la imatge per veure més fotos.