DIADA DE SANT JORDI A INFANTIL

Hola famílies,

Quina setmana més bonica hem tingut a l’escola, plena de llibres, roses i lectures meravelloses!

Com ja sabeu, i probablement us hagin explicat els vostres infants, divendres passat es va dur a terme la celebració de Sant Jordi amb l’organització d’uns Jocs Florals al  pati de l’escola i garantint la seguretat i la distància de cada grup bombolla.

Els nens i nenes de P3 van preparar uns rodolins que van recitar, els nens i nens de P4 van inventar-se unes endevinalles molt divertides i els nens i nenes de P5 van crear uns contes preciosos que van narrar davant de tothom.

Tots els grups vam tenir el nostre diploma i una rosa de Sant Jordi!! Quina il·lusió ens va fer! Ah! I tenim nous contes infantils a l’escola per gaudir de bones estones de lectura a l’aula.

També hem tingut una paredeta plena de contes per poder fer l’intercanvi que ha organitzat l’AFA de l’escola i que ha estat tot un èxit.

Ep! Això no acaba aquí. Durant la setmana, també hem fet altres propostes relacionades amb Sant Jordi, com ara: els espais de conta-contes, l’escenificació de la llegenda de Sant Jordi i l’explicació de contes amb temàtica diverses sobre dracs i princeses.
També hem pogut treballar a l’aula el vocabulari relacionat amb Sant Jordi, l’ordenació de la seqüència de la història, la descripció dels personatges i l’expressió plàstica i musical a través de manualitats, cançons i danses.

A P3 ens va visitar la Carmela Ro, autora del conte: “A Lola le gustan muucho los animales” i ens va agradar moltíssim escoltar-la.

Bé, aquí teniu un tastet de fotografies de totes aquestes activitats:

Esperem que les famílies també hagueu gaudit d’un dia tan especial com aquest!