Dansa al Mercat de les Flors

Aquests dies, l’alumnat de 2n, 3r i 4t ha anat al Mercat de les Flors a veure un espectacle de dansa titulat “Dot” a càrrec de la companyia Maduixa Teatre.

El veritable espectacle és veure la sala Maria Aurèlia Capmany, la sala gran del Mercat de les Flors, més de 400 butaques, plena a vessar de nens i nenes de diferents escoles i diferents edats. Comença l’espectacle i es fa un silenci màgic. Al llarg de gairebé una hora d’espectacle gairebé no se sent ni una veu, només sorolls de sorpresa.

Pena que no es poden fer fotos, perquè es un plaer veure les cares de goig i sorpresa que fan tots els nens i nenes.

Aquí teniu un enllaç per veure un petit vídeo de youtube de l’espectacle:

La setmana passada va ser el torn de Cicle Superior, que vam veure l’espectacle “Chotto Desh” de la Akram Khan Company,

També tenim un vídeo resum d’aquest espectacle.