Comiat de P5!

Els nens i nenes de p5 avui han acabat l’etapa d’educació Infantil i per celebrar- ho han anat tots els alumnes de p3, p4 i p5 a dalt al patí per fer una petita festa en homenatge a aquests i també als altres companys que seguiran a infantil.

Ens ho hem passat d’allò més bé,  els companys de p4 els hi han entregat una samarreta amb el patxoca pintat per ells mateixos aquest últim trimestre,  les mestres han ballat , cantat cançons, jugat i rigut amb  els seus alumnes.

Ha sigut un dia ple d’emocions tant pels nens i nenes com per les mestres.  Hem gaudit molt d’aquest fantàstic dia.

Us desitgem que tingueu un bon estiu!!!