CELEBRACIÓ DEL DIA DEL POBLE GITANO

El 8 d’abril és el dia del poble gitano i a la nostra escola el vam celebrar amb diferents activitats al llarg de la setmana. L’associació Carabutsí va muntar una exposició sobre artistes gitanos del món de la rumba i  també va organitzar una visita a l’Ecomuseu Urbà Gitano de Barcelona, al carrer de la Cera per conèixer més aquesta cultura.  El dia sis d’abril vam gaudir d’un bonic concert de Rumbes gitanes al pati de dalt, amb la col·laboració de famílies de la nostra escola. Va ser una tarda especial on  vam participar amb alegria d’aquesta diada.